Mini Säpo at Sussie's Residens DAG 2

Dagen började med att härligt uppvaknande. Något kallt och fuktigt touchade min panna. Min första tanke va, nu blir jag ollad av Max, men när jag öppnade ögonen så var det något mycket sötare än et ollon. Det vad Teddman som tryckte sin nos mot min panna, i förhoppning om att jag skulle vakna. Dagen fortsatte i lugn takt, drack en öl, mest bara njöt av dagen. Agge var förbi på ett besök, visade fina tatueringar och var hårig.
Efter en omgång kort med Maria och Agge så var det dags att ta plats i Tottes soffa, snackade skit och var mest avslappnade, på ett sätt som nog inte någon av oss varit på ett tag.
Max kom dit en stund

Det har även varit fjortisfest i klinte. Intressant att festa sig trasig på en Onsdag. Dagens kids har mycket att lära sig!!

Millencolins nya skiva i KING!

Max och Jag tänkte dra iväg me hundarna och busa en stund ikväll, det kan dom behöva. Jag återkommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Den dagen mitt ollon nuddar din panna

Lilla prednila du vet att olla inte e min grej. Jag assar bara :P

2008-05-07 @ 02:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback