Up in the sky

Jag haft en helt flippad resa till Sthlm i onsdags. HERREGUD! Sällskapet var fantastiskt och jag var minst sagt trött när jag kom hem. Lena PH, en och annan olycka, taskigt lokalsinne, parfym i litervis, många skratt och så fick Pill leka med Hanna!

Har hunnit med att ta körkort också. Hur gött är inte det?! Känner mig snuskigt nöjd. Yeah!
Idag väntar en hård dags arbete, börjar på Konsum 09,15-1800 och börjar på Statoil 21,00-00,30. Jag är tätare än alla vattentäta dräkter!

PLUS, att Pill har köpt ny mobil. Bigspender! Dags att sansa sig!

Kör lugnt folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har köpt två kepsar oxå! Får du inte glömma mohaha

Postat av: Anonym

Och ett par gula skor.

2008-12-06 @ 23:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback