www.mopedbil.com

Igår var ingen bra dag. Taskig koncentration, för mycket stress, för dålig omväxling av saker att fundera på och en trött Pill.
Jobbade 16-00,30 i går, innan dess hade jag två körlektioner (tralala, Kul va, Max?)  Stressade hem (Spanks to Max) för att akut stress sova, upp klockan 06,00 (tror jag somnade efter 02) för att nyvaken steka till stan och köra.
Idag är en bra dag, gick prima bra att köra och för första gången är jag nöjd. På riktigt liksom. Leif kanske inte är så tokig ändå?

Kanske skall tänka över saken att jag tänker för mycket? *asgarv*

Nu är det dags att ramla i säng (klockan 11,36 liksom!) sova någon timme och sen jobba 16-00,30.
Tack Statoil Söder.

Ett mobilt auswitch. Vilken företags idé Max!   Prima roligt!   Du förgyller min vardag.


Ber om ursäkt till alla berörda igår för ett kasst beteende. Jag var fruktansvärt trött och stressad. Jag skall kompensera er. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Max Von Adsjö

Min ide knäcker totalt :D

2008-11-02 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback