I never will be good enough for her

Alltså, borde jag börja med Lördagen? *ler stort* Nästan pinsamt så full jag blev. HERREGUD! Har man sovit halvdant, knappt ätit, och blandar vilt med öl, vin, konjak, tequila, och massa annat smått och gott som jag antagligen inte kan stava till så kan det bara sluta på ett sätt. En rosa fläck vid en trappa och rosa löv på en buske. HELT OKEJ.
Jag måste ha varit på ett jäkla partyhumör för efter varje rosa fläck (haha, FLÄCK?!) så öppnades en ny öl.
Har en del minnesluckor, men efterhand jag träffar folk så fylls dom i. En jätte trevlig kväll! Tack för allt sällskap, tack för att Jag fått lära känna dig Hanna, tack för säng för natten och tack för att jag hade så trevligt.
Jag slutar här, för resten får ni fråga om. Haha, jag är vild och slut!

I övrigt så har jag inte så hemskt mycket att säga. Jobbar en del, och tror att min kropp inte gillar att ena dagen jobba sent och andra tidigt. Jag är inte klen eller så, antagligen bara ovan. Vad gör man inte för att överleva?

Klara skall snart åka. På riktigt liksom. Andra sidan jorden. Jag vet inte vad jag tycker om det. Jag behöver det och hon behöver det ännu mer. Jag önskar dig världens största Lycka till och lev livet! Men ta hand om dig. I can't save you now.

Ikväll lyssnar jag på McFly - Obviously, så länge sen. Trall trall and I'm Happy.
I övrigt rekommenderas Stereophonics, Mnemic, Foo Fighters, Josh Ritter och Bullets and Octane!



Människor prioriterar olika. Jag precis som du har olika värderingar. En sak är i alla fall säker. Alla förtjänar att vara lyckliga. Att få vara sig själv. Att somna och vakna med ett leende på läpparna. Vara Fri. Ingen kan och bör inte tvinga någon att må dåligt.  Medvetet eller inte, det är inte okej.
Sånt gör mig arg. Så förbannat arg. Jag trivs med mig själv och min omgivning, gör du?
Du förtjänar att leva. Lova mig att leva. Ta vara på ditt liv. Vill du verkligen vara där du är nu, när du är 65.
Lev utan att ångra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är så glad att jag fått lära känna dig med Pill Pill!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback