Du hade rätt

Sommaren börjar lida mot sitt slut, det blir så påtagligt.
Jag skriver ågra korta saker här sen kryper jag i säng. En liten update, från mig till Dig.

Tack Jeppa som har hjälp mig med mitt bredband. Vem hade kunnat tro att jag är så blond? Pinsamt! :)
Tack Syster som har handlat en orange skärbräda till mig på Ikea, samt en hallampa. Mycket stort tack!
Tack Lars Winnerbäck för att du får mg att gråta så lätt och för att du får mig att öppna mig.
Tack till min Far som i morgon skall se över min kära Mitscha.

Var på Munken igår och åt mat, efter en hård bowling tävling. Det märks att man legat på latsidan och gör två dålöiga serier efter sig. Hade i alla fall det bra och skönt att få göra något annat än att dega hemma i sängen framför TVn,
 även fast det är hur skönt som helst!



Måste Tacka Ingela än en gång, för fantastiskt semestersällskap. Best ever! Synd bara att det inte varade längre.


Att göra innan jag känner mig som hemma:
Införskaffa en soffa  (har ni en så tveka inte att höra av er)
Sätta upp lampan i hallen
Hämta TVn hos Klasmans föräldrar
Köpa konst att fylla väggarna med.
Snart är jag på plats.
Men något fattas än.


Kommentarer
Postat av: Liz

Jag kanske har någon tavla du vill ha,hör av dig.

2009-08-17 @ 00:26:15
Postat av: Sara

Jag har en gammal klippansoffa du kan få komma och hämta. HAHAHAHA! Inte för att det är nåt att ha, och det är på tok för långt för dig att åka.. men man kan ju alltid vara rolig och kladda ner en kommentar bara för att.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback