Sex dagars semester

Tillbringades med ljuvligt sällskap. God öl och gott vin.
 Kubb och trevligt sällskap i Solna,
en och annan båt tur
, sol och bad på Farfars udde,
 en trasig ljuddämpare som resulterade i att min Mitscha låter som en folkracebil
(hur fan bygger folk farthinder egentligen?!)
Hann även göra stan, två dagar, djurgården var svettigt!
 Lugna kvällar på balkongen, massor med pasta och stora pizzor,
Snabb visit i mormors sommarstuga, Gosh, I love the country side!
Inte efter klockan 09 en enda morgon! Underbart!
Balkong frukost
Rygg och nackvärk av underbara sängar
Morfar fick också några minuter av min tid. Jag saknar dig.

Tack Ingela. Och FY FAN VAD GÖTT JAG HAR HAFT DET!
Let's do it again!



Kommentarer
Postat av: jeppa

vi åker iväg i höst :)

2009-08-13 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback