Take me to the pilot!

Ditt älsta hångel:  *censur*
Hur många gånger har du varit riktigt kär?  2
När kramade du någon sist:  I morse
Saknar du en speciell person: Morfar
Har du svårt att bli kär: Njaaae, lite, är kräsen.
När kysste/hånglade du med någon sist? I morse
Ångrar du det? Absolut inte!
Är du singel? Nej, det tycker jag inte!
När fick du senast en komplimang? I morse
Har du hånglat med någon av samma kön? Men hallå?! Klart jag har. Hetero is boring!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med någon riktigt ful: Det har jag inte!
Hånglat med fler än 50 pers? Nenej! Absolut inte!
Gjort något riktigt dumt:
Det har jag. Till exempel druckit alkohol när jag sagt att jag absolut inte skulle göra det!
Gjort något du verkligen ångrar:
Ovanstående
Varit nykter på nyårsafton:
Jo, senast denna nyårsafton
Åkt ambulans:
Nix!
Gjort något olagligt:
Jo, det har jag. Vem har inte det?
Blivit polisanmäld: Nejnej, skötsam är jag!
Fått din mamma att gråta:
Nej...
Slagit ner någon:
Hell No!
Skämts över dina föräldrar:
Joo, när jag gick på högstadiet, det har väl dom flesta?!
Skämts över dig själv:
Jo, när jag inte har hållit vad jag har lovat.
Sagt Jag älskar dig och menat det:
Självklart, senast i morse
Tar du droger:
Absolut inte!
Dricker du:
Yes!
Vilka kläder sover du i:
Naken såklart!
Vad hatar du verkligen:
Att inte få älska. Människor som inte ens försöker förstå.
Har du någonsin varit kär i  någon du inte har haft chans på:
Antagligen
Vill du gifta dig:
Nej, jag behöver inte gifta mig för att bevisa min kärlek för någon.
Vill du ha barn:
Nej.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng:
Kakmonstret?
Såg dig gråta:
Ingela
Fick dig att gråta:
Denzel Washington, filmen på TV6 igår
Du delade cigg med:
Mimmi?
Du gick på bio med:
Oj, det var länge sen. Kommer faktiskt inte ihåg.
Skällde på dig:
En kund på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback