Det är trist att sitta kvar här ännu

Har varit några snurriga dygn på sistone.
Lördag:
Jobbade 20 - 06 . Jag känner mig ganska nöjd över att det gick bra. Att i veckorna jobba vanliga tider och att sedan ställa om till helt andra trodde jag skulle bli jobbigt. I alla fall i Lördags.
Natten gick, och fyllisarna kom, skumt att gränsen mellan natt och morgon är hårfin. Åkte hem efter 06 och aldrig förr har jag sett Karlsöarna så vackra som då.

Söndag:
 Jaaa, strax innan 07, när jag kom hem så gav jag sömnen ett försök.
Det sket sig.
Så några timmar senare gav jag upp. Var vaken några timmar, hopapde i säng vid 15 tiden, sov ett tag och åkte sen iväg och jobbade 17,30 - 03,00.

Måndag:
 Var jag ganska mör. dags att återgå till vardagen och började klockan 13. Helt slut. Noll ork.  Och nu sitter jag här, efter 01 på natten, jätte trött, men osäker på om jag kan somna.




Är han bättre än jag?


Låt mig få trivas i dina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback