I'm going home, do I have a home?

Jag har sett Walk the Line. Igen, och aldrig slutar jag att förvånas. Den är fortfarande lika bra.

Nu vill jag att det skall vara så som jag vill. Allt ska gå precis så som jag vill, som jag förtjänar.
Jag försöker, orkar och kämpar. Men är det tillräckligt? Vem avgör att det är tillräckligt?
Vill du leva med mig?

Jag vill bara varna er, just nu är det så mycket som jag inte har kontroll över, så beter jag mig konstigt, är kort, sur eller arg, så är det inte meningen.

Och förresten, jag skiter i Fide. Jag har viktigare saker att ta hand om.


Länga till mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD är så viktigt att du gör det mellan 21,30-01 på en fredag kväll??? Då kommer du inte packa iaf... Du kan gott gå med och ha lite ROLIGT. Få nåt annat att tänka på.

2009-07-20 @ 22:34:35
Postat av: Pill

... jag har ingen lust. alls. tyvärr. Kommer iaf bara att dra ner stämningen så jag stannar hemma. Borde inte vistas bland folk när jag är på dåligt humör. Men jag hoppas ni får kul!

Postat av: Pasta

Pillan vad e de som händeR??! :S:S Låter inte bra! What's up??

2009-07-24 @ 15:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback