it's gonna take a little time

Inte många dagar kvar nu och så mycket känns ogjort. Hur skall jag hinna?
To do list:
Ringa Farmor
Ringa Mormor
Ringa Anita
Nycklar?

Se till att vara ledig på Lördag och Söndag, hur i h*lvete det skall gå till?!
Skaffa en soffa
Skaffa ett soffbord
Skaffa en TV bänk.
Borde nog ha tag i ett släp?
Tvätta
Packa ner det sista.
Och säkert massor med mer saker som jag inte kommer på just nu. Suck!


Just nu känns det som att alla Lasse låtar i världen är passande
För min del får dom gärna gå på repeat.
Räknar ner tills jag får åka hem, iväg eller bort. Kalla det va ni vill.
Jag behöver få miljöombyte och komma hem med ett bättre humör.


Och så var det det där med framtiden. Ni vet, jobb och sånt.
Jag borde fokusera på en sak i taget. And that's hard.


Jag hoppas du kan sova i natt. Och att du inte får ett helvete. Jag hatar att se dig så här.
Mina tankar går till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback