Let's go

Jag sluter ögonen och ser fram emot 17 timmars arbetsdag i morgon. Börjar 06,00 på Konsum, slutar 12,00. Börjar sen 17,30 på Statoil och slutar 04,00.
Vad håller jag på med?

Har nu packat ner allt i mitt rum förutom dator, säng, matta, affischer, min byrå och sängbord.
 Bara kökssaker kvar, sen får det vara nog.

Just nu känns jag tom. Helt tom
. Längtar så in i helvete till att få komma av ön, åka "hem" och bara få vara. Jag behöver det.

Till er som är i Fide ikväll. Jag hoppas ni får det riktigt roligt, det gör jag verkligen. Jag är ledsen om jag har gjort er besvikna.

Sånna här dagar borde jag bara vara hemma, försöka muntra upp mig själv. Än en gång ber jag om ursäkt om jag uppför mig dåligt.

Jag bara orkar inte ens prata om kaoset på jobbet, det gör inget bättre,
jag blir bara mer och mer irriterad. I leave it to that.




Kommentarer
Postat av: Pasta

Fide va skit kul! :D Sybnt att du inte va där bara! Men vafan du fluyttar im den 1A.a lixom.. jag 19 bast.. dettar är inte klokt! :P

2009-07-25 @ 04:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback