4 Maj

Jag har i alla fall sett Smaklösa. *skrattar*
 Vilka lirare, allvarligt? Seriöst helt oseriösa. Men det går hem.
Tackar alla medverkande för en otroligt trevlig kväll!

Och i övrigt är det under kontroll, tror jag. det jobbas och det hoppas. Känns ännu som lite magknip varning inför sommaren men jag hoppas komma lindrig undan.



Ett tack till Syster också som har bjudit in mig till Spotify, mycket trevligt program som jag med glädje kommer använda!

OCH, nu till det alla väntat på. Jag, Pill Dull Evil (haha!) har varit i kontakt med Gotlandhem, YES YES YES! Och det ser bra ut. Känner mig ganska nöjd *hivar in 25 vuxenpoäng och ler*. Nu är det bara en hel jungel kvar att styra upp.



From now on, Operation Coverup. Eller vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Spotify i mitt hjärta!

Postat av: MAx

Be henne bjuda in mig också lr kan du bjuda in? :D

2009-05-07 @ 00:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback