Alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt

Jag känner mig inte fullständig.
Inte hundra procent.
Varför kan inte Jag, få vara verkligen Bra på något?
Kanske lite vilsen? Just nu i alla fall. För tillfället. 00.57 och två timmar tidigare.


Kanske är det vädret? Jag vet faktiskt inte.
Och med detta kommer alla dom där funderingarna, som man liksom stoppar undan någonstans inom sig.
Vart man befinner sig om 12 månader, 3 år, 5 år. Med vem, vart och hur? Arbetslös, heltidanställd eller något mellanting?
Jag känner mig så fruktansvärt ensam. Just nu
När jag vet, hur det egentligen ligger till.
När jag vet hur jag egentligen vill att det skall vara.
Jag vill bara inte vara ensam.
Det är det enda jag ber om.




Just nu känner det som en sån där, "Hugger i Sten", "Strimmor", "Mareld", "För dig", "Du hade tid",
Kanske till och med, "I dina ögon" kväll, natt, Ja, kalla det vad du vill. Det känns i alla fall, och jag vill bara försvinna in i något sorts lugn , där jag kan få ro, en liten liten stund.
Med Dig



Alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
Du berättade att du saknade mig i natt, det gör jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback