Do NOT!

Hur kommer det sig att det blir extra påtagligt såhär när mörkret faller på?
Allt man vill, att jag saknar, att man inte kan tänka på annat än dom där sakerna som man inte
borde tänka på innan man hoppar i säng.
 Jag har hört att man skall lämna alla bekymmer utanför sovrummet, så man kan koncentrera sig på sömn.
Jävligt svårt i mitt fall. *suckar*



Vad jag inte bör tänka på efter klockan 22.15:


Pengar - Vad skall jag göra av dom och jag borde spara allt och leva snålt, men borde kunna göra det bättre.
Mina jobb - vad vill jag egentligen?
Hur mycket betalar jag i skatt egentligen?
Kärlek - Jag bara gråter för sånt hela tiden, ibland blir det bara för mycket.
Jag måste börja gå upp i tid - Fast det har blivit bättre än tidigare
Jag måste börja äta klokt - Ren lathet att jag inte äter klokt. SKÄRPNING!
Jag måste börja röra mig - Har blivit så lat, men vill inte!
Hur mitt liv ser ut om ett eller två år - Med eller utan, här eller där?
Äckliga djur
- Jag borde gå i terapi för det!
A-Kassa - Måste styras upp snarast! dvs i morgon förmiddag (onsdag) om det går som jag tänkt mig
Boende - Måste måste måste fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback