Känner värmen från din hud

Jag vill bli riktigt Mys berusad! Så, jag ser fram emot Lördag.
 Avskalat, kravlöst, oskyldiga (?) lekar, unikt sällskap, alkohol, lagom berusad, bara bra liksom.
Tror det kan bli 5 stjärnigt faktiskt.


Det är ganska ensamt här just nu.
Jag saknar omtanke. Jag kanske till och med fruktar att vara ensam just nu. Skulle vilja ha närhet. Nu!
Och det blir det inget av med. Jag kryper ner i sängen, med ett avsnitt HIMYM (How I met your mother, onödigt att ens skriva en förkortning) och hoppas att jag överlever kvällen på Statoil i morgon.


Jag borde vara mer tacksam. Det borde jag?
Vissa stunder idag har livet varit jävligt härligt.
Så kommer det dom där obehagliga stunderna, då jag själv inte riktigt fattar vad som händer. Det skapar eftertanke, vilket just i dag var bra. Det är då jag vet vad jag har. Vet vad jag har haft, och inte vet vad jag kommer att få.
Och minuten senare är allt okomplicerat igen. Jag ler. *skrattar* För det finns inte så mycket annat jag kan göra.



Some deep shit, huh? Well, dags att avsluta.
 Varsågod, ni har nu tagit del av lite, bara lite, av vad som snurrar omkring i mitt huvud.
Till alla er som alltid sagt; "Pillan, du tänker för mycket"
Well, det gör jag.
Jag vet, och jag borde nog lära mig att bara leva ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback